תחום מערכת ניהול האיכות דרישות כלליות והשמטות
הארגון "כרמור טכנולוגיות בע"מ" מקיים מערכת ניהול איכות בהתאם לנהלים המפורטים בקובץ זה , המותאם לתקן ישראלי - ת"י 9001 , מהדורה 2008 , ISO 9001:2008
הארגון מקיים, מתעד, מממש, מתחזק ומשפר באופן מתמיד את מערכת ניהול האיכות בכדי לעמוד ביעדי החברה ומדיניותה, בתקנים רלוונטיים, דרישות לקוח ודרישות סטטוטוריות ורגולטוריות ישימות עבור מערכת ניהול איכות.
מצוינות ומוניטין תוך שביעות רצון הלקוחות הינם היעד לפעילויות אלו, דרישות הלקוחות השונים, הינם אבן פינה בפעילויות הארגון שמתאים עצמו ככל הניתן , להיענות לצרכי הלקוחות ולשמר אותם , כבסיס איתן לארגון.
התהליכים הדרושים למשימת איכות זו בארגון , מזוהים וקובעים את הקריטריונים לשיטות התפעול והבקרה , מבטיחים יעילות התהליכים וכן מבטיחים את זמינות המשאבים בארגון, זרימת מידע לתמיכת התהליכים וניטור, הארגון מנטר, מודד, מנתח, משפר ומייעל את תהליכיו , בהתאם לנסיבות המשתנות ולדרישות לסוגיהן .
במסגרת קיום מערכת ניהול האיכות מבצע הארגון בין השאר : בקרת הוראות הייצור ותאימות למפרטים /דרישות הלקוח, מוודא תאימות הוראות הייצור המועברות לייצור ומנחה מפורשות את המבצעים.
עורך בדיקה מדוקדקת לעבודות ייחודיות עם הגורמים הרלוונטי בארגון ומתעדן, מבקר את הזמנות היוצאות לקבלני משנה ומיקור חוץ תוך הגדרת דרישות איכות מיוחדות עפ"י הצורך והעניין .
מבצע בקרה ו/או ביקורת קבלה לחומרי גלם ופריטים מוזמנים, מבקר תהליכי עבודה, מבצע ביקורת סופית של מוצרים מוגמרים בטרם מסירתם ללקוח ובעת מסירתם לרבות FAI, מקיים ביקורת של אמצעי מדידה, אמצעים תומכים לתהליך לתקינותם ודיוקם ומבצע מעקב כיול ו/או תחזוקה תקופתיים, הן בארגון והן אצל קבלני המשנה, לפי דרישה. מתריע במערכת המפעלית על סטיות/חריגים/אי-התאמות בכדי למנוע הוצאת מוצרים פגומים מתחום המפעל אל הלקוחות.
אוסף נתונים באשר לחריגים, פסילות, כשל בתהליך, כשל באמצעי הייצור, מנתח הנתונים ומפיק לקחים, משפר מייעל וממליץ על דרכי פעולה לתיקון, בשיתוף צוות המפעל.